Vitaelife Pharma Omega 3 – názory, cena, kde kúpiť, pôvodné, alebo je to stojí za to?

[Total: 0    Average: 0/5]

Fitzgrave Sila Tobaccotobacco 7645 Zobrazenie 1 komentár

výhody omega-3 sú známe všetkým a nie je pochýb. Táto skupina mastných kyselín vyskytuje v mnohých potravinách a je nesmierne dôležité pre naše telo. Aký je ich prínos, kde sú, a kto omega-3 nevyhnutné na prvom mieste? Všetky tie reči článku.

Obsah

nenasýtených mastných kyselín

Nenasýtené mastné kyseliny sú ľahko podliehajú oxidácii a nestabilné tepelnému spracovaniu, takže výrobky, ktoré ich obsahujú, je zdravšie jesť surové. Okrem toho možno nájsť predovšetkým v rastlinných potravinách.

Pri správnej spotreby nenasýtených mastných kyselín majú mnoho užitočné pre ľudské vlastnosti. Napríklad, že urýchľujú metabolizmus, pomáha znižovať chuť do jedla a minimalizovať produkciu stresového hormónu kortizolu, ktorý spôsobuje prejedanie.

Nenasýtené mastné kyseliny sú rozdelené do dvoch veľkých skupín, v závislosti od počtu dvojitých väzieb medzi atómami uhlíka. V prípade, že spojenie je jedna, kyselina je mononenasýtených, v prípade dvoch alebo viacnenasýtených.

Omega-3 patrí do skupiny polynenasýtených mastných kyselín. V ľudskom tele sa nevyrába a preto sú považované za nevyhnutné. Sú súčasťou mnohých konštrukcií – napríklad bunkovej membrány epidermis, mitochondriálnej; pomôže odstrániť škodlivý cholesterol, má silný protizápalový účinok.

Výhody omega-3

Tehotné ženy a deti

Počas tehotenstva, ženy sú často priradené k omega-3. Existuje celý rad vážnych dôvodov.

Najdôležitejšie polynenasýtené mastné kyseliny znižujú riziko potratu a vzhľad toxicity v neskorších fázach tehotenstva, a tiež zabrániť možný vývoj depresie u matky. Zvlášť nebezpečné toxicity, čo spôsobuje porážku mnoho orgánov a systémov. Na pozadí tohto ochorenia trpí obličiek, pečene, nervového systému, zvyšuje krvný tlak a opuchy.

Najvhodnejším zdrojom omega 3 je rybí olej, pretože ryby obsahuje viac mastných kyselín. Z mnohých funkcií, ktoré má na tele tehotnej ženy, sú nasledujúce:

  • Normalizácia tlaku a prietoku krvi
  • Ochrana buniek cievnych
  • znižuje možnosť vývoja neurózy alebo stres

Omega-3 majú pozitívny vplyv nielen na matku, ale i plod. Posilňujú zdravie dieťaťa a prispieva k jeho správnemu vývoju, predchádzať problémom s tráviacim ústrojenstvom. A v prvých mesiacoch života je dieťa často predpísaný rybieho oleja v prevencii krivica.

Športovci

Omega-3 je považovaná za dôležitú súčasť stravy z niekoľkých dôvodov. Udržujú zdravie kĺbov, zvyšuje obranyschopnosť, znižujú riziko vzniku kardiovaskulárnych chorôb, má posilňujúci účinok. Ale predovšetkým polynenasýtených tukov sú hlavným zdrojom energie pre každého športovca.

READ  Feat2Fit - názory, cena, kde kúpiť, pôvodné, alebo je to stojí za to?

pre chudnutie

neznamená, že polynenasýtené kyseliny prispievajú k účinné spaľovanie tukových zásob. Ale oni sú tiež znižujú chuť do jedla, a tým aj počet kalórií spotrebovaný. Z tohto dôvodu sa správnou príjem omega-3, fyzickú aktivitu a zdravej výživy môžu znižovať nadváhu.

Na koži

na koži omega-3 majú tiež vplyv. Sú to dôležité z niekoľkých dôvodov:

  • sa udržiava potrebnú úroveň kolagénu. S vekom sa jeho množstvo sa postupne znižuje, elasticita kože je stratený, telo sa začínajú objavovať vrásky. Omega-3 inhibujú tento proces.
  • zabrániť rozvoju kožné alergie.
  • Aktívne bojuje s kožnými ochoreniami, ako je akné alebo k vzniku dermatitídy. U ľudí, strava nebol žiadny problém s nedostatkom nenasýtených kyselín, tieto choroby sú oveľa vzácnejšie.
  • Omega-3 sú silné antioxidanty a chránia pleť pred škodlivým vzdušným kyslíkom.
  • chrániť telo pred depresiou. Stres a únava negatívne ovplyvní všetky systémy a štruktúry ľudského tela, vrátane kože.

pre srdce a ciev

Kardiovaskulárny systém omega-3 je dôležité, pretože odstránenie nadbytku cholesterolu. Cholesterol dosky uložené na stenách ciev, čím sa zníži ich elasticitu a bráni normálny prietok krvi. Omega-3 znižujú riziko vzniku zápalu srdcového svalu a aterosklerózy, poskytujú mozgu a orgánoch normálny krvné zásobenie.

Pre imunity

Omega-3 sú súčasťou imunitného bunkovej membrány, a sú zapojené do syntézy eikosanoidov – látok, ktoré vedú leukocyty do miest zápalu. Okrem toho polynenasýtené mastné kyseliny čiastočne zodpovedné za zvýšenie teploty v priebehu choroby, a to je dôležitým momentom v boji proti chorobe.

Pre škáry

Omega-3 pozitívne ovplyvniť chrupavky a kosti tkaniva. Polynenasýtené tuky sa podieľajú na správnu tvorbu tímov, zvýšiť množstvo synoviálnej mazanie, posilnenie kostí. Znižujú riziko vzniku zlomenín v detstve a dospelosti, udržiavať pohyblivosť kĺbov a minimalizovať potenciálne problémy s nimi.

Na svaly

Omega-3 vplyv rast proteínu v tele, a nárast svalovej hmoty závisí na jeho syntézy. Okrem toho polynenasýtené kyseliny majú schopnosť zvýšiť veľkosť niektorých svalov v priečnom reze.

príznaky nedostatku omega-3

Deficit polynenasýtených mastných kyselín možno pozorovať vo väčšine svetovej populácie, predovšetkým obyvatelia vyspelých krajín. Dôvod je jednoduchý – menšia pozornosť je venovaná prírodným produktom, rýchly a nie vždy zdravá výživa myslí jednoduchšie. Konzumácia mastných morských rýb klesal, čiastočne kvôli jej cene a kvalite. A pretože väčšina omega-3 obsiahnuté v rybách, nie je prekvapujúce, že nedostatok polynenasýtených tukov sa stal masovým fenoménom.

predpokladať, že osoba nemá omega-3 z nasledujúcich dôvodov:

  • Problémy s pokožkou. Mazových žliaz je narušená, koža začne lúpať a suchu na hlave a objavia lupiny.
  • svalová slabosť, bolesť a tieseň v kĺboch.
  • Strata účinnosti. U ľudí s nedostatkom omega-3, môžu nastať problémy s pamäťou, vnímanie informácií. Je ťažké sa sústrediť, rozptýlenie a únavu.
  • oslabený imunitný systém. Odpor telo je znížená, človek je náchylnejší k chorobám.
  • zhoršené videnie. Oči začínajú sušiť, čo spôsobuje zrakovej ostrosti kvapky.
READ  Nomidol - názory, cena, komentáre, oficiálne stránky

Okrem zdravotných problémov, nedostatok omega 3 spôsobuje depresie, zlé nálady, nervozita. Jednotlivci z tohto dôvodu dokonca zažil samovražedné.

Denná sadzba

Na udržanie normálnej omega-3 v tele, to je dosť dvakrát alebo trikrát týždenne jesť tučné ryby. Ale ak to nie je možné, aby vyplnil dennej potreby pomôže Supplement.

Určitý údaj, aká by mala byť denné normu, no. Všetky vedecké organizácie poskytuje rôzne údaje, ale priemerné množstvo omega-3 sa pohybuje v rozmedzí 300-500 mg denne u dospelých mužov a žien. Podľa Rospotrebnadzor, denný sadzba za 800-1600 mg.

tehotné a dojčiace ženy potrebujú 200 mg viac vyššie ako, a priemernú dopyt na novorodenca 50-100 mg.

Existujú však ochorenie, v ktorom je denná spotreba omega-3 je potrebné zlepšiť. Pacienti s ochorením srdca, sa odporúča, aby 1000 mg denne, a ľudia náchylní k depresiám. – 200-2000mg

Omega-3 a rybí tuk? Aký je rozdiel

Niektorí ľudia sa mylne domnievajú, že rybí olej a omega-3 – jedno a to isté. V skutočnosti je rozdiel medzi nimi je, a pomerne značná.

Rybí olej sa skladá z niekoľkých rozpustných v tukoch prvkov, ktoré sa hromadia v rybej pečene. Vo svojom zložení obsahuje glyceridov, polynenasýtené mastné kyseliny omega-3 a omega-6. Lekáreň rybí olej sa skladá prevažne z mastných kyselín omega 3,6 a vitamínov A a D.

V skutočnosti väčšina omega-3 obsiahnuté v rybom oleji. Ale polynenasýtené tuky v nej pre celkový obsah je menší ako tretí, všetci ostatní. – ďalšie látky

Aplikácie

Najčastejšie omega-3 je k dispozícii vo forme kapsúl. Zostúpi v lekárni bez lekárskeho predpisu, takže kúpiť im môže niekto. Napriek tomu, pred zaobstaraním by sa mal poradiť s odborníkom, aby zabezpečili, že droga nespôsobí škody.

V preventívnych dôvodov k dospelému, iba jedna kapsula denne počas jedla alebo bezprostredne potom. Vymenovanie by mala trvať menej ako tri mesiace, inak sa výsledok nemusí byť.

Na liečebné účely, môže dávka zvýšiť na dve alebo tri kapsule denne po konzultácii s lekárom. Deti do dvanástich rokov je tiež nutné vidieť špecialistu.

Ak sa chcete zbaviť nepríjemnej chuti rybieho tuku v dutine ústnej sa odporúča zaradiť do jedálnička kyslých ovocných štiav, sólové nakladaná zelenina alebo s kapustou.

Kontraindikácie

Existujú prípady, v ktorých je omega-3 kontraindikované:

  • V prípade prebytku vitamínu E
  • Pričom prípravky, ktoré obsahujú vitamín E
  • Ak sú citlivé na mastné kyseliny omega-3
  • neznášanlivosti omega-3
  • V prípade alergickej reakcie na ryby alebo produkty.
READ  Varikosette - názory, cena, kde kúpiť, pôvodné, alebo je to stojí za to?

Ako správne používať mastné kyseliny?

Väčšina dobré produkty, ktoré obsahujú mastné kyseliny prinesie vo svojej surovej forme, takže je vhodné, aby ich vystaviť tepelnému ošetreniu alebo vystavené na minimum. Aby sa predišlo problémom v dôsledku nedostatku polynenasýtených kyselín, sa odporúča dodržiavať nasledujúce pravidlá:

  • natankovať čerstvé šaláty s rastlinným olejom – pre vyprážanie strácajú svoje užitočné vlastnosti
  • .

  • Neukladajte olej vo svetle, a ešte lepšie pre nich nájsť temnú kontajnera.
  • Pri nákupe uprednostňovať nezamrzla a surové ryby.
  • Dávajte pozor na orechy. – niekoľko jadier obsahuje denný príjem mastných kyselín

Ak sa budete blížiť prípravu stravy dôkladne, mastné kyseliny obsiahnuté v potravinách bude stačiť, aby ich celé telo. Dieťa polynenasýtených kyselín potrebných na polovicu až dvakrát menej ako jednu dospelú osobu, je tiež dôležité nezabudnúť.

Harm a predávkovanie

Pri snímaní omega-3 môžu byť vedľajšie účinky. Napríklad, niekedy príznaky pripomínajúce správy – nevoľnosť, hnačka, a dokonca aj zvracanie. Ľudia s rybami alergie môže spôsobiť opuchy, vyrážky na tele. V týchto prípadoch musíte prestať užívať a odborného lekára o radu. S najväčšou pravdepodobnosťou bude musieť byť nahradený iným liekom omega-3.

Predávkovanie, spravidla má negatívnu reakciu. Dokonca aj keď dôjde k prekročeniu denná sadzba, to neohrozuje telo.

Potraviny obsahujúce omega-3

Produkt s najvyšším obsahom omega 3 je mastná ryby. Tento zoznam môže zahŕňať pstruh, sardinky, losos, losos, sleď, makrela a halibut. Mnoho z nenasýtených tukov a niektoré ďalšie podvodné obyvateľov -. Ustrice, homáre, morské lastúry

Okrem rýb, dostatočné množstvo omega-3, obsiahnuté v olejoch -. Predovšetkým repka a olivového, ľanového semena, vlašské orechy, šalát, kapusta, brokolica a niektoré strukoviny

Top 5 doplnky

Existuje mnoho produktov na báze polynenasýtených kyselín. Nie je veľký rozdiel medzi nimi, pričom jediným rozdielom je výrobcom a dávkovanie látky. Napriek tomu, že desiatky takých prísad, obzvlášť populárne v Rusku, tak získaných málo:

  • Omacor. Nemecká droga, najčastejšie priradený k dospelým s rizikom infarktu myokardu. Ako dennej potreby iba jedna kapsula denne.
  • Vitrum Cardio omega-3. Vyrobené v USA. Bráni rozvoju kardiovaskulárnych ochorení, užíva sa raz denne. Jedna kapsula lieku obsahuje 1 g omega-3.
  • Doppelgerts je ďalší doplnok nemeckej výroby. Jedna dávka obsahuje asi 800 mg lososieho tuku.
  • Omeganol Forte je obsah, ako je omega-3 a omega-6 mastných kyselín. Doplatky vyniká medzi predchádzajúcim najnižšie hodnoty.
  • Nutrilite dodatok zo Spojených štátov. Prijatá v množstve dvoch kapsúl denne.
Paulína Turošíká
About Paulína Turošíká 175 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby.Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*